27 juni 2024

KBO heeft vakantie.

Beste leden,

Omdat er in juli geen nieuwsbrief komt en het niet voor alle activiteiten hetzelfde is, hierbij wat wel en niet doorgaat in de vakantie op een rij.

• “Ons thuis” is gesloten van 15 juli t/m 9 augustus. Er zijn dan geen binnen-activiteiten. Alleen de ontmoetingsmiddag op dinsdag gaat gewoon door.
  • De hele maand juli en augustus is er geen stoelyoga, gym, film, crea-club, bridgen, prijskaarten en Uit eten bij Laverhof.
  • Kienen, Trim je Fit en Koffie-ochtend stoppen alleen in juli.
  • Fietsen gaat wel door en wel op 2 en 17 juli, 6 en 21 aug. Vertrek 13.30 uur bij Ons thuis.
  • Wandelen op donderdagmorgen gaat ook door. Tijdens de zomersluiting van Ons thuis, vertrek bij Laverhof 9.15 uur.

Voor degenen die op maandag 8 juli met de MuseumPlusBus meegaan, vertrek vanaf Plein 1969 om 9.00 uur. Graag op tijd aanwezig zijn.

Een fijne zomer toegewenst,

Bestuur KBO Heeswijk.